неделя, 24 февруари 2013 г.

Добро утро в неделя с бананово кафе!

Неделя е време да мърдаме дълго сутрин пръсти под одеалото, да закусваме до обяд, да се разхождаме и да не мислим, защото неминуемо ще стигнем до понеделник, пък аз не съм от онези работохолици, дето нямат търпение да отидат на работа;)

Та минавам само да ви кажа : ДОБРО УТРО!



И да ви предложа новото ми откритие, което съчетава чудесно закуската с кафето:

Бананово кафе!



За приготвянето му ви е нужен един банан, 100 мл прясно мляко и 1 к.л. нес-кафе. Разбивате всичко за около минута-две и готово!
Желая ви хубава неделя- мързелива и цветна!



51 коментара:

  1. Добро утро, Мъхче! Мисля си да го спретна веднага - и банани и мляко имам! Мерси за идейката и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Добро утро, Мъхи! Приятна компания за неделя рано сутринта! Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Линче, компанията е още по-добра с приятел насреща, но когато го няма и кафето върши работа;)Хубава вечер!

      Изтриване
  3. Благодаря за слънчевото добро утро, да ти е цветно и вкусно, лежерно и щастливо и на теб, Марта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за хубавите думи, Иглика! Дано и седмицата е лежерна;)

      Изтриване
  4. Чудесно :)
    Добро утро и на теб в неделя Марта!
    Отивам да си направя банановото кафенце веднага:) а на рестото от фамилията като си направят гимнастиката:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гоголина, много спортно фемили сте;) Поздрав за всички!

      Изтриване
  5. Тук съм на кафе!:) Наистина е откритие, Мъхче! Приятна неделя от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бонбон, дай ми на мене да съсипвам кафетата;)Приятна седмица от мен!

      Изтриване
  6. Много уютно и приятно местенце е тук.За мен е удоволствие, че те открих.Приятна неделя!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна да е и вашата неделя, Марте! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Уханна, спокойна и мързелива неделя, Мъхче :)
    Много цветна и усмихната!

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасна неделя, Марте! Красиви и зареждащи снимки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря ти! И аз се заредих, макар и не точно от снимките;)

      Изтриване
  10. Кафе не пия, но с удоволствие ще се възползвам от предложението, като заменя кафето с лъжичка какао. Благодаря за чудесната идея, Марте.
    Ех, кога ли ще успея да направя и аз такива красиви снимки...
    Нека неделният ти ден да е прекрасен! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, мисля и с какао ще е ОК.Аз него го консумирам следобед;)
      Поздрави и хубава седмица!

      Изтриване
  11. О, това кафенце е тъкмо за мен! Грабвам си го и денят ми продължава с усмивка. Шарен неделен ден и пъстра седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  12. Ех,Марта-чудесна идея,ще си го приготвя.
    Хубав следобед на теб!

    ОтговорИзтриване
  13. Мъхче,много ми хареса това твое бананово кафенце и ще го пробвам задължително!Прегръдки:)

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря ти, за цветното, вкусно и красиво пожелание!

    ОтговорИзтриване
  15. Докато да ти кажа добро утро и трябва да те поздравя за добра вечер , но банановата идея си я запазвам за утре сутрин :) !
    Прегръдка ,Мъхче и нека ти е цветно и мързеливо както казваш :) !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ивана, аз пък ще ти пожелая лека нощ;) Важното е, че си го казваме;)
      Прегръдка и за теб!

      Изтриване
  16. Добро утро, ама следобедно, Мъхче :)
    Ей това нещо още утре автоматично ще си го направя, че вече си е време за винце, не за кафе :))
    Мъзелувай на воля тази вечер и утре свеж старт на новата седмица :)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добър вечер, Марийче!
      Не пропускай винцето, за кафе винаги ще се намери подходяща сутрин;)Прегръдка!

      Изтриване
  17. Жестоки снимки, Марте!
    Хубава нова седмица ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  18. Много интересна комбинация от вкусове :)
    Трябва да опитам.
    Няма как, след неделята идва понеделник.
    Успешна нова седмица, Марте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма как, Ели, ама ми се иска да има как;)
      Успешна и за теб!

      Изтриване
  19. Добро утро и в понеделник, Мъхче :) Интересно кафе... или закуска! Сетих се за онова с ментата, на плажа :)
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добър вечер, Елти!
      Мда, май си падам да слагам разни неща в кафето;)
      Хубава да е!

      Изтриване
  20. Добро утро в понеделник и успешна седмица, Мъхче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добро да е, Илианка! Не само утрото, а и вечерите;)

      Изтриване
  21. Прекрасна идея! Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  22. Марте много ми харесва твоето бананово кафе и идеята за неделя :) И снимките са разкош!
    Много лека и спорна седмица ти пожелава една грипозна дружка от Прага :))
    Целувки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ев, тя неделята затова е неделя, да не делим много;))))
      И тоя скапаняк-грипа го наритай едно хубаво от мен;)
      Целувки и оздравявай бързо!!!

      Изтриване
  23. Супер идея, Мъх! Само се чудя как не го изпиваш на един дъх :) аз бих го люснала и ще скачам като пружинка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лучия, с една лъжичк нес кафе и на един дъх става и не пречи;) А после пак може да поскачаме;)))
      Хубава седмица!

      Изтриване
  24. Съчетала си в една чаша закуската с кафето,Мъхче!Приветствам,допада ми!
    Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, да, това беше идеята;)То от зор сутрин;)))
      Прекрасен и на теб утре!

      Изтриване
  25. Марте ,определено ме изненада с твоето кафе.
    Ще си приготвя една следобедна закуска. :)
    Желая ти приятен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира, надявам се приятно';)
      Май дори за следобедна закуска е по-хубаво;)
      Хубава вечер!

      Изтриване
  26. А, чудесно! Като бананово шейкче само че разбуждащо:)
    Чудесна идея:)

    ОтговорИзтриване