четвъртък, 28 юли 2011 г.

Паста с домати, патладжани и гриловани пилешки филенца

Вкарала съм се в страшен филм,чийто край не е още ясен, но все пак трябва и да се яде:)
Понеже мъжът ми вече протестира на моите вегетариански ястия, този път към зеленчуковата рецепта добавих и пилешко месо. Иначе самата идея взех оттук. Изкуши ме вкусът на любимите ми патладжани заедно с друга моя любимка- пастата;)





Необходими продукти:


* 400 г паста (аз избрах талатели);
* 2 с.л зехтин;
* 300-400 гр. пилешки бон филета;
* 1 голям патладжан, нарязан на кубчета;
* 2 скилидки чесън, ситно нарязани;
* 4 големи домата, едро нарязани;
* 1 шепа магданоз;
* сол, пипер на вкус



Приготвяне:
Изключително лесно, точно както обичам:)
Сваряваме пастата, като междувременно запържваме патладжана за 5 мин в сгорещения зехтин. Овкусяваме със сол и черен пипер, слагаме чесъна и пържим още малко. Добавяме доматите и магданоза и задушаваме още малко.
Отделно запичаме на грил предварително обработените със сол, пипер и соев сос пилешки филенца. След като приключим с тази част, ги нарязваме на кубчета и ги прибавяме към соса.
След това добавяме готовия сос към сварените талятели и консумираме.
Ястието е хубаво и студено!


Пожелавам на всички хубав уикенд и последваща работна седмица, за онези, които ще работят.
На всички останали, също като мен, желая весела ваканция, солени морски вечери или кристален планински въздух и хубави мигове с близките!

Отивам да стягам куфарите на моето кралско воинство и утре с бодра крачка да тръгнем към вторият си семеен опит за кратка почивка това лято! Надявам се да е по-сполучлив от първият, когато нашето малко съкровище не одобри методите ни и ни принуди да приключим по-рано от планираното:-)

15 коментара:

  1. Браво Мъхче!Много хубави снимчици!Хубаво изкарване и пожелание за поне една романтична вечер:)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз ще си взема солените морски вечери за следващата седмица, благодаря :)
    Весела и дълга почивка ти пожелавам!
    бтв. паста с патладжан - само в мечтите ми, домошарието такова нещо не одобрява, уви :(

    ОтговорИзтриване
  3. Една страхотна почивка от мен :)
    А предложението е много апетитно!

    ОтговорИзтриване
  4. Охааа Мъхче, прелест ... тази рецепта веднага си я преписвам, обожавам това съчетание (и аз бих предпочела без пиле, не че не обичам :)))
    Пожелавам ви една чудесна ваканция и много весело и приятно изкарване (без премеждия )!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Мъхче, прекрасно и вкусно е това предложение!:-)))
    Желая ти една незабравима, емоционална, дълга почивка, пълна с незабравими мигове!:-))

    ОтговорИзтриване
  6. Very nice.Nothing like home made pasta;)

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,
    много благодаря за пожеланията;-) Чак романтична едва ли ще има с тези три деца, но поне да е спокойно:-)
    ДИва,
    благодаря! От написаното схванах, че и ти другата седмица ще си на солена вълна, така че попътен вятър и на теб!
    Иначе за комбинацията- отдавна с децата сме минали на разделни кухни, тъй като ни писна да се храним само с пълнени чушки, супа топчета и пиле с картофи (е, има още 5-6 неща, но като цяло децата ни не са експериментатори). Та в тази връзка мъжът ми също е зажаднял за нещо различно и с радост приема моите предложения:-)
    Дани,
    Евче,
    Мони,
    и на вас благодаря от сърце!
    А вкусът на пастата с патладжани наистина е доста приятен:-)

    Dzoli,
    thank you very much:)

    ОтговорИзтриване
  8. Мъхче, тук ли си още или вече си на път?:-)))
    Все пак ти оставям съобщенийце: когато имаш време и най-вече желание, заповядай, намини през блогчето ми, там те чака една изненада.:-))))
    Отново ти желая незабравимо пътуване и възможно най-приетното изкарване!

    ОтговорИзтриване
  9. Мъхче, многоизкусително предложение!! И :)аплодирам добавката на филенца ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Мъхче, драсни ми на мейл:
    diva.samodiva@yahoo.fr

    :P

    ОтговорИзтриване
  11. Пастата изглежда великолепно!Непременно ще изпробвам рецептата - всички продукти в нея са точно по мой вкус, а бързото и лесно приготвяне са един наистина приятен бонус!

    Поздрави и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  12. Мъхче,пастата много ми допада и на мен!
    С патладжан не съм правила никога,че само аз съм му фен,но ще се поглезя специално с твоето предложение!

    Много апетитно!

    ОтговорИзтриване