сряда, 6 юли 2011 г.

Сладкиш с ягоди и извара

Тази рецепта я "откраднах" от фантастичния блог на Диана- Опитайте.....




Благодаря много за чудесната идея- не ми беше хрумвало да използвам изварата за десерти. Единствената разлика при мен е, че вместо череши сложих ягоди ( всъщност направих два сладкиша: един с череши и един с ягоди). Показвам ягодовия, тъй като след хубавите снимки на Дианка с черешките, няма как да сложа моите:) И тъй като след сладкото от череши, което забърках тези дни, останах още малко реших да ги оползотворя по най-добрия възможен начин. Но да се върнем на рецептата, която съм спазила точно:)




Продукти:

120 гр. масло;
1 пакет маслени бисквити;
500 гр. ягоди;
250 гр. извара;
3 яйца;
1ч.ч. захар;
20-тина мл прясно мляко;
1 ванилия

Прави се подложка от натрошени бисквити и 2/3 от маслото, която се разстила в подходящ съд за печене. отгоре се нареждат измитите ягоди. Изварата се разбърква заедно с млякото и остатъка от маслото до получаването на гладък крем. Отделно се разбиват яйцата със захарта и с непрекъснато разбъркване се добавят към изварата. С така получения крем, се заливат плодовете и се пекат на около 170 градуса за 30 минути и след това за още 15-тина минути на около 150 градуса.





След изстиване се реже и смея да твърдя, че това е едно прекрасно лятно десертче;)

Благодаря ти още веднъж, Диана, за хубавата идея. Надявам се нямаш нищо против, че я пробвах и споделих:)

5 коментара:

  1. Прекрасни са ти снимките, но по-важното е,
    и за което много се радвам е, че този десерт ти е харесал. Наистина вариантите за плодове са различни и съм убедена, че с ягоди е много ароматен.
    Благодаря от сърце за доверието,
    благодаря и за милите думи, като не само, че нямам против - много ми е приятно!
    Сърдечни поздрави и усмихнато лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  2. Удивително! Мисля, че ще си разваля диетата... Изглежда толкова добре! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Диана,
    и аз ти благодаря отново:-) Вчера у дома се сипваше отново и отново, докато не му се видя края:) Всички много го харесаха. Сега са ми влезли под кожата едни твои патладжани с бобена паста ( предложила си ги като гарнитура), ръцете ме сърбят да си опитам, звучи адски вкусно:-)

    Mistery,
    диетите са затова, да ги нарушаваме, когато си заслужава:-) Повярвай ми, случаят е точно такъв!

    Хубава вечер и на двете желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Hello, Мъх.

    Artful Scenes are really grand.

    Thank you for showing splendid works.
    Have a good weekend.

    ruma

    ОтговорИзтриване